Ozay Hagisidagu evet inanın düzeliyor ki sizin yaşınız gençtir. annem 50 yaşından sonra tedavi oldu yaş ilerledikce zorlaşıyor ama ona rağmen oldu. Ama inandı ve ilaçlarını düzenli kullandı. Çabaladı. Önemli olan kendinize inanmaniz. Çözümsüz bir dert değil bu. Allah çözümsüz dert vermesin. Kendinize inanın ve bir an önce başlayın destek almaya. Siz inanırsanız gerisi gelir 🌸
sadeturkvatandasi Hagisidagu hiç bekletmeden kendinize iyi bir psikiyatri uzmanı bulun daha fazla ilerlemeden. Hayat kalitenizi çok düşürürsünüz böyle. Ama en azından hastalık olduğunun ve tedavi gerektiğinin bilincindesiniz ve değişmek istiyorsunuz bu da önemli başarırsınız ben size inanıyorum👍🏻
Hagisidagu sadeturkvatandasi çok teskkür ederim evet sosyal hayatım yok maalesef evime gelen de rahat edemiyor bende gidemiyorum kimseye iyi bir Dr bulup asıcam inşallah
Rubab_Mommy Hagisidagu Mutlaka doktora gorun canim.Artik sendeki titizlik degil hastalik haline gelmiş.Rabbim yardimcin olsun.Kisa zamanda atlatirsin in şe ALLAHH🤲🌸
Kocayanak Hagisidagu gerçekten çok üzüldüm bence mutlaka destek almalısınız hayatın tadını çıkaramıyorsunuz bu şekilde ileride çocuklarınız da sizden görüp öyle olacaklar en yakın zamanda destek alın bence
nutellayiyensincap Hagisidagu bir psikolog ile bilişsel davranışçı terapi sayesinde takıntı haline gelen davranışlarınızdan kurtulabilirsiniz,hiç zor değil🌸 eve bir süre temizlik maddesi almayın,temizleme hissi geldiğinde balkona ya da dışarıya çıkın..
Aliaslan1 Hagisidagu kurtulursunuz hiç merak etmeyin. Sadece ilaç değil terapi ve hipnoz gibi yöntemler de var tabi ilaç destekli gitmeniz gerekiyor. Normale dönen çok tanıdığım insan var siz yeter ki isteyin. Zaten sorunu farkedip bunu kabullenmiş olmanız yani bu durumun normal olmadığının farkına varmış olmanız yolun yarısını gitmişsiniz demektir. Geriye sadece destek gerekiyor o kadar. İnanın isteyince yapamayacağınız şey yok.