ilyestaa Nurkaraca zararlı değil aksine zeytinyağından daha masum. Zeytinyagindaki asit oranından dolayı doktorlar hindistancevizi yağı öneriyor
Nurkaraca ilyestaa bazen ne yazsak da iyi niyetli eleştirmeye gelenler oluyor ya sanki çocuğumuzu biz düşünmüyormuşuz gibi ☺️ O yüzden korkuyorum valla. Ama Hindistan cevizi yağı hepsini aldı götürdü zaten
Nur4026 Zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp kafasına sürdüm ince tarakla taradım 2 banyoda geçti. Bunu bize doktorumuz önermişti
emy_yucek Kdkf mustelanın konak şampuanını alın birde organik hindistan cevizi yagı sürüp bekleyin birde konak tarakları var onlarla tarayın. Doktorada gösterin alerji olabilir.
Hulyaemirasim Kdkf hemen gecmiyor yapmaya devm edin bizimkide dogdugu zMan baya uzun bir sure devam etmsti hatta sari renkte yer etti boyle derisine dvamli banyodan sonra yaglayp tarakla cektk bi zaman snra gtti
Zeynep9696 Konak ah ben çok kafaya takıyordum ama zararı yok biliyorum Gine’de bebeğimi öyle görünce acaba rahat ediyor mu diye endişe ediyordum biz kış bebeği olduğumuz için çoğunluk şapka kullandık ondandır. Büyük ihtimalle sana tavsiyem bebeğine zeytin yağı veya bebek yağı sür yarım saat bekle sonda güzelce banyo yaptır sonra saçımı hafif kurula ve Konak tarağıyla nemlikken ilk seferde o kalın kabuklar gitti hemen inş sizinde geçer
Mertarel Kdkf eğer bebeğinin tüm kafasını kaplayan bir Konak varsa mutlaka doktora getir seboroid dermatid olabilir benim bebeğimden vardı ben de cahillik ettim ne yaptıysan iyileşmedi tarayıp temizlediğim yerde sürekli 1 gün geçmeden yeniden oluşuyordu 2 ay bu şekilde uğraştık her gün zeytin yağ sürüp taradım ama babamızın demedi en son doktora getirdim dermatid dedi kortizonlu krem verdi mecbur kullandım bebeğim 4 aylık halada düzelmiş değil tekrar tekrar çıkıyor inatçı Konak aynı zamanda alerji belirtisi benim bebeğimde süt ve yumurta alerjisi var umarım tekrar nülsetmez gerçekten çok yorucu bebeğimin şaçları döküldü hep.
Pembebeyzmavi Kdkf Hindistan cevizi yağı sürüp ince tarakla tarayın şampuan olarakta mustela tavsiye ederim
MRabiaaaa Kdkf canım dalın şampuan yapıyor , benim oğlumda da vardı dalın kullanıyorduk mustela aldım geçti şampuanını değiştir
Mrvdmrhn Bende ayni sorundan muzdariptim , zeytinyagi h.cevizi yagi surekli taradim yikadim . En son careyi bebe yaginda buldum , pamukla surup elimle masaj yapip taradim o sekilde gecmisti .
Elifardenn Kdkf bizimki aylarca sürdü 6 aylik suan bebgm hâka var ama eskisi gibi degl bizimki resmen kaplamsti yag surup tarayn bu arada kalinlasmssa saclar dokuleblyr bazen bilgnz olsn benim oğlumun dökuldu temzlerken ama cogu gtti surekli yag sürdum şampuanladm cok az bi kactane kaldi onlarda zamanla geved cok kafanza takmayn doktrluk degl inanin bende kafama takardm ama gecyr
Kdkf Kdkf çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden bilgilerinizi paylaştınız hepsini deneyeceğim şimdi mustelwanın Konak şampuanını da aldık zeytinyağı değilde bebek yağı kullanıp ters tarıyordum şimdi hindistanı da deneyeceğim. Aklınız da olsun benim eski bir çocuk doktorum var ya bizim çocukluğumuzun doktoru bilgili bi doktor . Okside de zinc pom Bu ilacı önerdi bir parmak katıp üstüne zeytin yapı döküp kafasına onunla masaj yap tara dedi deneyeceğim onu da bilginiz olsun