Çok geçmiş olsun. Esma bebeği takip ediyorum bende. Eşimle her sene biz zekat ve ara zamanlarda sma ve çocuk esirgeme yurtlarında ki çocuklara düzenli yardımda bulunuyorduk. Eşim 4 ay önce kaza geçirdi ve ağır travma yaşadı. Yeni yeni toparlaniyor inşallah en kısa zamanda düzelir eşim de bizde iyilik tohumu ekmeye devam ederiz 🤲