Bugram_5 ahh inan ki görmedim arattırda aslında forumda başka var mı diye. Üstte kalması için destek olurum seve seve. Hepsi ama Esma beni çok kalbimden vurdu. Videoları bana çok ağır geldi. Evet paylaşmak da bir çok şeye vesile oluyor ama bu bir gerçek burada kaynana postu kadar ilgi çekmiyor ne yazıkki. Bugün başkasına yarın bize de olabilir ama kimse anlamıyor