ilkgozagrimmmm pilavda iyiyimdir. İlk önce en az 1 saat sıcak suda pirinç beklemeli. Sonrasında su berraklasana kadar yıkanmalı. Tencereye çok az sıvı yağ koyup şehriye kavrulur. Sonra pirinç eklenir ve iyice kavrulur. Sonra 1 kaşık tereyağ eklenir tereyağ eriyince su eklenir. Hiçbir zaman suyu ölçmedim. Göz kararı koydum. Göz kararı 1 e 1 buçuk kadar koydum. Yani pirincin üstünü 2 parmak geçecek. Sonra o suya kendi yaptığım ilikli kemik suyundan ekliyorum. 2 parça. Bence bu çok fark ediyor. Tereyağını sonradan eklemememin nedeni yağı en başta yakmamak için. Altı en kısık ateşte suyunu tamamen çekene göz göz olana kadar pişiriyorum. Radikal ama benim için en önemli püf nokta altını kapattıktan sonra kapağı kaldırıp 5 dk kapağı açık dinlendiriyorum. Bu şekilde tane tane acayip lezzetli pilav oluyor. çevremde yiyen herkes de zaten hayatımızda bu kadar lezzetli pilav yemedik derler.