Boncuk21 Bebegimm1 benim aldığım mama da bir sorun var o halde . Kaşık asla çözmüyor. İllaki çalkalamak lazım . Çalkalayıp çay süzgeci ile köpüğü süzüyorum artık
Yulya Ben de sma dan sonra belki bebeğim sever diye aldım ama hiç çözülmüyor sma da hiç böyle bir sorun yaşamamıştım sanırım bitmeden sma ya döneceğim tekrar