Boncuk21 bebelac gold hiç memnun kalmadım kaynar değil ılık suda da denedim önce kaşıkla karıştırdım ona rağmen çözülmüyor mama topak topak kakasinda belli oluyor. Şikayet vara yazdım müşteri hizmetleri saçma bir açıklama yaptı. Şimdi aptamil prosyneo kullanıyorum efsane mama