Dilek08 Bebegmveben3 bunlar çevresel faktörler ve işte günümüz sosyal medyası herşeyi tv bakıyor ya bağlıyorlar alakası yok herşeyi bence zamanı var evet bizde elimizden geleni yapmalıyız sürekli konuşmalıyız uğraşmalıyız ama mesela bazı çocuklar inatçı oluyor. Demotive olmak yok anneler üstesinden geliriz evelallah
Gmze34 Bebegmveben3 küçük yaslarda net bi ayrımı olmadigi için her anne de tedirginlik oluyor, konusamadi ,yurumedi,donmedi,dokunmadi sonradan farkettik gibi seyler psikolojik anlamda cok etkiliyor
Egehan123 Gmze34 bende çok kafama takıyorum 15 aylık herşeyi biliyor ama sadece baba mama meme birde bana aba diyor tavukları görsün kı kı diye bağırıyor yada köpek ses çıkartıyor hav hav değilde boğzdan kedi mi mi der vücudun bölümlerini sayıyor göz diş burun saç ayak el onları biliyor söylediğim herşeyi anlıyor yapıyor bezi getir derim getirir ama konuşma malesef yok gerçi herşeyi 9 aylıktan beri işaret ederek anlatıyor aaa uuu istediği şeylere
Gmze34 Egehan123 bizde sadece dede mama vardi 4 ayda 4 kelime kelime ogrendi normal dediler ama icim rahat etmiyor , arada parmak ucunda yuruyor dans ederken kendi etrafinda döner kontrole gidicez 2 yasinda
Gmze34 Deletedmom_37 suan 10 kelimesi oldu konusma yok soyledigi okadar sizinki kac aylik oldu konusmasi nasil