20 aylik oglum var sadece iki kelime biliyor genel kontrol amacli cocuk psikiyatri bolumune gittik. Giriste direk adiyla seslendi bakti doktor konustukca güldü dinledi,masanin uzerinde oyuncaklar vardi bikacini bana getirdi yere dusenleride masaya tekrar koydu, bana sorduklari kopek taklidi yaparmi o sirada bizimki av av diyo hav hav diyemiyo doktor tekrar sordu kopek ne yapar diye ses yok evdede boyle yap deyince yapmiyor ama konusu gecince anladigi seyleri yapar. Sordugu diger sorular sizi taklit eder mi,ne zaman yurudu ,ne zman emekledi, anne baba gec konusan var mi (baba gec konustu), tv izliyormu (İzledi), biberon emzik kullaniyormu ( 20 aya kadar),isaret parmagini kullanir mi( herseyi isaratle halleder)…. sonuc olarak sosyal olarak iyi anlamada sıkıntı yok isme tepki var ,oyuna davet var (oyuncagi bana getirdi), isaret ettiginde parmagina degil isaret ettigi yere bakiyor, genetik de konusmada etkili herhangi bi sıkıntısı yok tv yasak,kitap gorsel kartlar tavsiye ( Cogu seyi kitaptan ogrettim konusmasada anliyor) 24 ayda tekrar gideriz insallah kelime sayimiz artar. cok şükür boyle gecti belki sizede bi faydasi olur ayni durumu yasayan anneler