Tugba06 canım bizde 4’e girdik biraz anlatır mısın ne gibi sıkıntılar var? 3 gündür aşırı ağlama ağlarken çığlık atma durumu var hasta diye korkuyorum ama bu hastalık değil kucağımda susuyor gülüyor çok mutlu bıraktığım an morarırcasına ağlamak, beşikte uyurken sürekli sallansın istiyor bırakınca yine ağlama. Memede sıkıntı yok şükür. Bu 4. Ay atağı mı 🙄