Tugba06 belirtileriniz nelerdi? Biz atak dönemindeyiz son 8 gün. 4 ay 10 günlüğüz şuan 3-4 gündür geceleri çok uyanıyor uyutmuyor gözleri kapalı ağlıyor uykusu var tekrar dalamıyor. Aslında akşam 8 gibi gece uykusuna yattı gayet iyiydi 3 TEM sonra böyle. Ataktandır değil mi ? Uykusuzluktan ölezeeeem. Bir de sizin gündüz uykularınız nasıl bizim uzun süredir çok kısa yarım saat uyuyor uyanıyor atak geçsin öyle uzatmayı deneyeceğim