kuzey-21 Deletedmom_105 bende aşı yaptıramadım geç kalmıştık. Postunuzu okuyunca çok korktum. Geçmiş olsun. Bildiğimiz maden suyu mu içireceğiz. Asitli ykmaz mı ya.
istanbullugelin34 Deletedmom_105 benim oglumda ishal kusma oldu bize de bulasti hatta ben suan hala iyi degilim ama dr bize rota demedi kanı temiz çiktı
istanbullugelin34 kuzey-21 bilmem büyüklerde oluyo ya ben oyle anladim 11 aylikmis olabilir ama daha küçüğe içirilmezki
Adaababy Deletedmom_105 benim yiğenim oldu geçen hafta 5 gün kaldı hastanede kızım 17 aylık aşısı vardı ama bulaşmadı çok şükür ama ben bol bol emzirdim birde kefir incirdim
Anonim11 Neyyysee su kaybıyla beraber vücutta mineral kaybı da oluyor,maden suyunun içinde de mineral olduğu için çok faydalı. Hem su hem mineral dengesi için.
Duygucinn Deletedmom_105 yeni doğan bebeğe mi 😲 büyük cesaret vallahi, küçücük midesi var bide asitli olduğu için zararlı olmaz mı, doktor vermenizi mi söyledi 😲
Deletedmom_105 Duygucinn asiti alıyorum kuzum, istese de asitli içemez kızım ☺️ yedirdiğim şeyleri görsen Deli cesaret dersiniz 🤣