Kızım tam 11 aylık oldu ve rahatsızlandı..önce 1.gün halsizlik başladı.. sonra geceleri huysuzluk..2.gün yavaş yavaş az bir ateş..3.günde yediklerini kusma ve ishal…hemen dr a gittik ve kan değerleri vs iyi ama Rota virüsü olmuş dedi Dr umuz 🥺vücudu o kadar Susuz kalmış ki, damarı bulamadılar kan tahlili için…iğne takılı dursun serum takılacak dediler… serum için yukarı çıktık ve kızın biri geldi,iyi takmamışlar deyip çıkardı ve 10 dk yine aradılar 2 kız hemşire kızımın damarını..içim gitti😭 malesef ablamla görüşmüştüm kızımın halsiz olmaya başladığı zamanlar..ablamın doğuma 1-2 hafta kaldı ve sanırım onada bulaştı.. kızı 3 yaşına girecek ve onada bulaştı…eşim kötü..bende ara ara kötüleşiyorum… büyüklerden çocuklara bulaşır.. çocuklardan da büyüklere bulaşıyor..dr umuz bu aralar arttı yine bu rota virüsü, bilginiz olsun ,aşırı su kaybına en iyi gelen şey: Maden suyu içmek dedi…. çocuğunuza bol bol sade Maden suyu içirin dedi..