Mervebyr buradaki bilgiyle hareket etmeyin lütfen , doktorunuz söylemiş zaten yapmanız gerekeni , verin bebeğinize su . Doktorum bana bebeğimin böbreğinde kum olduğu İçin bol bol su içirmemi söyledi , içirdim gayet sağlıklı , eltimin bebeği hiç su içmedi oda gayet sağlıklı, yani her ikisi de öcü değil. Aşırı kat-i olunması can sıkıcı bakın siz bile psikolojik olarak doktorun dediğini es geçip buradan bilgi almak istiyorsunuz çünkü asla su içirmeyin algısı var. Bebeğinizin ihtiyacı varsa verin ki doktorunuz verin demiş