Valla ben iciriyorum iki aylıktan beri hiç bir sıkıntı görmedim şuan da covid sebebiyle yattigimiz hastanede hemşire verebilirsin demişti ve günlük birazda olsa iciriyorum eczaneden almana gerek yokki bacım Arıtman yoksa eğer suyu üç dört kez kaynat ılık bir şekilde ver