Bubenimoykum Birdunyabircennetannesi ben 6.ayindan sonra diş beklemeye başladım 😂 aslında hiç umrumda değil ama komşunun çocuğunun varmış 😂
Bubenimoykum Pandagiller atak haftası hesaplaması yapiyormusunuz? Orda bile dogmasi gereken haftaya göre hesaplayın diyor yani 40 haftaya göre
birtutamsac Bubenimoykum prematüre değil sizinki ayrıca atak haftaları sonradan çıkmış bi şey bence eskiden atak mı varmış bizim yeni nesil bebeklerde var bu ataklar 😌 37. Haftada doğmuş sizinki düzeltilmiş olarak hesap yapmanıza gerek yok
Pandagiller Bubenimoykum atak falan bilmiyorum ya eski kafa olarak ilerliyorum biraz bebektir her an her anına uymaz atak haftası falan hesaplamıyorum 😂
Nurtalib Bubenimoykum cikar canm merak etme hic duymadim inan ki kesigi ilk kez duyuyorum sizden sen strese girme yakinda gelir disleri
Nurtalib Pandagiller evet canm ben bile ikizlerimi 32 haftada doğurdum o hesaplara hic girmedim ne zmaan dogduysa o zamana gore hesapladım
Pandagiller Nurtalib aynen anan baba usulü devam ediyorum eskiden atakmı vardı Allahım bağışlasın yardımcın olsun canımmm
Birdunyabircennetannesi Bubenimoykum 3. Ayından beri bekliyorduk bir geldi 1 tane diş mafetti çıkana kadar 1 hafta katıla katıla ağladı. Her bebek bir değil canım takılma zamanı gelince her şeyi yapıyorlar ❤️
Tubasahra Bubenimoykum Oncelikle duzeltilmis yasi yok bebeginizin 😍 Komsumun ikizleri vardı.Birisi 6 ayliken birisi 1 yasinsa ilk disini cikardi.🤣
Bubenimoykum Tubasahra geç çıkarsa sağlam olur diyorlar ama insan 2 tane inci bekliyor açıkçası, aslında damağında görünüyor bariz belli ama üstten patlama yok
fatma_erva Bubenimoykum 9 buçuk aylık bizimde yok geç çıkması iyi olur derler biraz üst ler kabarmış bakalım ne zaman çıkar .
Tubasahra Bubenimoykum Zamani vardir sabah bi uyanmissimiz çıkmış olur.Evet anam analik zor zanaat hep bi endise hep bi merakla geciyor .Sonra buyuduklerin de hicbirsey anlamadan buyudu diyoruz neden keyfini cikartamiyoruz da ondan.🤣🤣
Poypoy22 Bubenimoykum biz 4 bucuk aylikken cikardik ilk disimizi suan 9 bucuk ayligiz ve 8 disimiz var 🧿🤦🏼♀️ cikmiyo diye uzulmeyip keyfini surun bence cunku ciktimi devami patir patir cileli olarak geliyor 😂 ne kadar gec o kadar iyi 😁
Araf52 Bubenimoykum bende takıodum senin gbi 10.5 aylık oldu ne salya ne bişey vardı 1 haftada 4 tane birden patladı aynı anda sıkma canını😂