Evet hanımlar, ha bugün çıkacak ha yarın dişleri kaşınıyor jel sürelim diş kasiyici alalım dolaba bez koyalım derken 8 ay 20 günlük olduk (37.haftada doğdu düzeltilmişi 8 ay 1 haftalık)
Evet disi yok 😂 inciler gözükmedi 😂 komşunun çocuğu 20 gün küçük disi varmış 😂 bizim yok 😂 disi olmayanlar gelin Bi birbirimize destek olalım 😂 neden böyle oldu konuşalım