Alka damla falan kullanıyor musunuz bebıse. Kızıma damla kullandım bır de her gun yıkıyordum cok rahatlatıyordu. Uyumasını sallayınca ya ds kucakta tutunca saglıyorfum. Onun dısında zaten uyumazdı. Sallamayı bırakınca uyanırdı. Yalnızsanız cok zor. Emıyor mu emıyorsa bı sure yanına uzanarak emzırın. Kızım emzık kabul etmedı keske kabul etseydı cok fsrk ederdı, emzık denedınız mi pekı. Gaz ıcın damla, spor hareketlerı ve banyo bu üçü olmazss olmazdı bızım ıcın. Benım kızın huysuzlugu halen var ama yegenım 5 aylık olunca bırden toparlamıstı battanıyede sallardık gaz konusunda bırden rahatladı, bırcok bebekte de bu oluyor kızımın tamamen gecmedı ama bır tık azalma olmustu gazında.bır aya bebısınızde de azalma olur kımının tamamen bıtıyor kımının hafıfleme oluyor