Evet bugün anı bı kararla uyku eğitimi gibi bişey vermeye başlamış oldum kızıma. Sabah uykusuna sallayarak yatirmistim. Ogleden sonra baya bı oynadık güldük dans ettik falan sonra yatak odasına yatağa uzandik yorulmuştum dedim burda rahat rahat takılalım neyse bı sure sonra bu hanfendi sakinledi , aklıma geldi dedim denemekten zarar gelmez açtım tlfndan eee eee yi koydum kenara hadi kızım birliktelik uyuyalım falan dedim. masaj yapmak istedim yaptırmadı başta bı sure sonra saci ile oynadım alnının ortasına masaj yapmaya çalıştım ki ilk dogdugu zamanlar öyle uyuyodu ne güzel annem sayesinde alıştı sallanmaya 🤦 neyse 50 dkka sonunda bizimki uyumuştu 😍 0 50 dkk da tükürük cikartmalar dönmeler emzik atmalar gulmeler her türlü şey yapıldı tabi ama sonuç benimdi 🤣 5.30 da bı uyandı gidip elini tuttum geri uyudu 6 buçuk gibi tamamen uyandı ve aşırı mutluydu. Yemek Faslı baba ile oyun benimle oyun yoğurt yedirdim alt üst değişimi kremlenme ve 21.37 de odaya geçtik eeee açtım yine emzirdim yatırdım. hadi kızım uyuycaz akşam oldu iyi geceler falan dedim elini tuttum okşamak istedim sarıldım elimle oynadı biraz döndü sağa sola poposuna 2 pışpış yaptım uyudu 10 dkk sonra da ekimi çektim hafifçe toplam da 30 dkka da uyudu akşam da bakalım yarın nasıl olcak merakla bekliyorum