Benim hamile kaldığımda adetime 1 hafta varken ben hamile olduğumu anladım bulantım ve göğsümde dolgunluk aşırı vardı belirtileri tek gebeliğe göre çok fazla oldu bende daha önce 7 haftalık düşüğüm vardı ordan biliyorum onda hiçbir belirtim yoktu hamileyken bile