Deletedmom_37 Yensar tam hatırlamıyorum ama sizinki gibi 10 gün felan değildi en fazla üç dört gündür
Yensar caniminikizleri benim oğlum daha 3 yaşında o yüzden biraz korkuyorum ama hayırlısı tabi herşeyin
caniminikizleri Yensar her zaman derim rabbim ne verirse herşeyin hayırlısını versin ve Allah kaldıramayacağı hiç bir yükü kimsenin omzuna yüklemez rahat ol ikiz veya tek gebelik önemli olan sağlıklı olması en büyük nimet bu bana göre sağlık herşeyden daha önemli
Nurtalib Yensar 15 gun sonra 178di iki gun sonra bi daha verdim baya artis olmus ikiz oldugunu oradan anlamıştım zeten
Yensar caniminikizleri aynen canım aynen çok doğru diyorsun sağlıklı hayırlı evlatlar Allah’a layık kul olsunlar da gerisi hiç önemli değil benim K sadece merak ve heyecan 🎈
Dykdyk Yensar Yok canım ilgisi yok ben bi arkadaşımla aybu zaman hamile kalmıştım benim beta 633 onu 800 küsürdü onun tek benim ikiz
tunametehan_01 Çatlatma iğnesinden tam bir hafta sonra 232 çıkmış sayenizde maziye gittim 2019a 🙂🙂 doktorum bakarken aa dur bakayım Bi tane daha var dedi🥰🥰🥰 lavaboya gittiğimde elimi yıkamaya sabun yerine el kremi sürmüştüm şaşkınlıktan hiç unutmuyorum 🤣
Tugba10-5 tunametehan_01 beni de maziye götürdün :) hamile olduğumu biliyordum fakat çoklu hamilelik olduğunu bilmiyordum. O akşam kanamam çok olunca düştü dedi doktor telefonda neyse ertesi gün sedyeye yatıp bakınca aaa bir tane duruyor aha ikincisi burda ve üçüncüsü düşmüş dediğinde ben bayılmıştım gerisini acil de anlatmışlardı 😀😀
Nurtalib Yensar yeğenlerin degilde genlerde anne tarafında falan varsa olabilir tabi canm ama bazen degerler yuksek olsada ikiz olmayabilir ama tedavi olduysan genlerde varsa falan ihtimal var
Yensar Nurtalib tedaviyle hamile kalmadım düşünüyorum bide teyzemin torunları var ikiz başka da yok valla 😶belki de hep ikiz istediğim için böyle oldu 🙂