Umutkusu şimdi gordum inanın cok sık gırmıyrm buraya,ek gıdaya başladık ama biz 4.ay atagındanmıs sanırım sonra 5.aya yakın öama degıstırdık hipo organık kullanıyorduk onu bebelac gold ile degıstırdık ondada 1-2yaptı sonra duzeldı zaten ben 5.ayda ek gıdaya basladım onunla bırlıkte duzene gırdı