nilbuglem aynı şeyleri yaşadım o dönemde. Her uyandığında uyku mahmuru emzir,güzel emiyolar. Bazen ayakta,bazen yürüyerek,bazen şarkı söylerek,bazen göğsüme dikkat çekecek şeyler koyarak,bazen kolye takarak...Ben tepeüstü üstüne eğiliyodum bazen de,yani amuda bile kalktım tabiri caizse. Oyun gibi emdiği kadar emsin diyodum. Bu dönemde bu yüzden mamaya geçmenize gerek yok. Geçici bir dönem,sabırlı olun😉