Cery Kesinlikle. Hiç takmayın bile. Ben o doktor motive ettikten sonra artık oğlumla gezmeye gidiyordum, avmlere gittim, yemeğe gittim. Kafam rahatladı, sonra iyi ki takmamışım o kadar dedim
Kendi kendime zehir ederdim yoksa. Hele ki lohusalık süreci o yüzden güzel geçirince akılda güzel şeyler kalıyor. Gezin keyfinize bakın
Bol bol emzirin 🌼🥳