Cery Beni çok korkuttular. Hatta fototerapi almıştı oğlum. Karnımda dikişlerim ile sabaha kadar başında durdum hastanede. Sarı tülbent mi demediler, altın mı demediler… Bütün batıl şeyleri uyguladım. Şekerli su bile. Öyle pişmanım ki. Sonra doktorumuzu değiştirdik. Bizden tek istediği şey tiroit değeriydi. Dedi ki ben sarılığı uzayan bebeğin sadece tiroitlerine bakarım. O da temizse gayet normal birşey sarılığın olması dedi. Tiroitler normal çıkınca öyle mutlu oldum ki. Herşey doktor ile ilgili inanın. Özel hastanede bizden 4 bin TL lık tahlil istediler. Çünkü ilk çocuğumuz, biliyor hassas olduğumuzu. Şuan ikinci çocuğum olsa inanın sarılıkmış bilmem neymiş umurumda olmaz. Sıkmayın canınızı inanın benim çektiğimi buraya yazsam okuyamazsınız üzüntüden. 2 ay sürdü. Sonra pskilojik olarak kendimi düzelttim inanın bi sabah kalktım ki sarılığı gitmiş. Şok oldum yani demem o ki herşey yolunu buluyor. Lohusalıkta insan daha çok takıyor ama çayınızı kahvenizi için keyfinize bakın 🙏☺️