ada09 ben çok memnun kaldım canım tamamen abimin sayesinde gittim ama çok memnun kaldım umarım sende memnun kalırsın zaten sünnetten önce emziriyorsun bebeğin uykuya dalarsa süper dalmazsada problem değil zaten başında duran hemşireler falan oluyor oynatırlar sana bebeğine izlettirmen için tablet bile veriyorlar bizim bir sıkıntımız olmadı çünkü uyudu oğlum tam uyku vaktiydi çünkü zaten toplam 15 dk falan anca sürüyor için rahat olsun