ada09 İzmir bayraklıda İzmir sünnet kliniği doktorum Melih Yıldızdı canım zaten klinikte iki tane doktor var ikisinde çok iyi hatta diğer doktorada yeğenim sünnet oldu 3 aylıktı oda gayet başarılıydı.zaten sadece iki dr var ve sadece sünnet yapıyorlar ama inanılmaz güzel bir yer tamamen bebekler ve çocuklar için donatılmış bir mekan