tenceretavakuskana Yeni sürüm oldukları için ram olayı yada kasma hızda problem olmaz bu 8 plusa bile iner. 8den öncesinde bu sorunlar yaşanır. Bir de telefonun GB ı önemli. 11 ve 13 hızı hemen hemen aynı arada öyle uçuk bir fark yok benim telefonum bozuldu diye aldım bunu bir de dediğim gibi kasası hoşuma gitti. Böyle bir durum olmasaydı X kullanıyordum yetiyordu. Sizde de 11 varsa eğer sonraki modelleri de değerlendirebilirsiniz zaten sık sık model geliyor en azından arada model farkı olur. 🌸