birtutamsac Deletedmom_45 evet memnunum 😍 7-8 senedir iPhone kullanıyorum diğer telefonumda yer kalmadığı için değiştirmek zorunda kaldım, 11 i de şubat ayında aldım ben alırkende fiyatlar uçmuştu ama şimdi daha uçmuş 🤭
Kocakgiller birtutamsac sormayın eşimde bana alacaktı 8 bindi o zaman istemedim pahalı diye sonrası daha beter ama hala almayı dusunmuyorum gereksiz buluyorum 🤷♀️
Kocakgiller Deletedmom_45 samsung s8 plus eskidi beya😬 enfesso kamerası ve herseyiyle mükemmel 5.6 senem olcak hala taş
birtutamsac Kocakgiller ya valla bende 8 bin iken almadım 2 gün sonra 10 bin oldu 😒 uzun süre gidiyo diyo aldım ben eski telefonumu da 7 sene kadar kullanmıştm iPhone dan vazgeçmedim bu sebepten ☺️
Mihre BAL_EVLAT16 Çünkü ıphone kullanmak bir bilmem be göstergesi o yüzden hemen yazarlar 😂Boşluğu dolduracak cümle bulamadım
Fenty Deletedmom_45 iPhone 13. Memnunum kasası için almıştım yeni kasa diye ama içerik olarak öyle bariz bir fark yok kamera farkı vs.
tenceretavakuskana Fenty tamda bunu merak edıyodm ya ıcerıgınde kayda deger bı ozellık varmı yada hızı vs aynımı dıger modellere gore
tenceretavakuskana Deletedmom_45 ıphone 11 ama 13 kullanan varsa yorum okumaya geldmnbı farkı varmı dıye🤭
Fenty tenceretavakuskana Yok vallahi sadece kamerası şahane o kadar. 11 de gayet güzel kamera olarak eşim kullanıyor arada onunkiyle bile çekiyorum ben. Onun harici 11 ve 13 farkı üstte de yazdım yeri sürüm kasa farkı zaten bende kasası için aldım.
YeniAnneIstanbul tenceretavakuskana esimin is telefonu 13pro max diger 13lerle ayni ama esim begenmiyor😅 benim samsung s22 ultra eski telefonum s21 ultra onunla karsilastirinca sanki iphonea daha sonra geliyor ozelikler diyip benim telefonnuma el koydu 🙈 ozelikle pilin kullanim omrune sinir oluyordu esim