Rabiye svglomr rezene ve anason çok iyi geliyor demleyip 4 5 kaşık içirin kendiniz de için faydasını görürsünüz inşallah
Fpe Çocuğunuza boşu boşuna rezene anason vererek emiceği süt miktarını azaltmayın biogaia isimli bi prebiyotic var bağırsakları düzenleyen ondan alıp kullanın hem hiç bir zararı yok hemde damla şeklinde sadece günde 5 damla 1 defa şeklinde hem bağışıklığı artar hem siz kendinizde rezene anasın çayı için hem sütünüz artar hemde sütten bebeğinize geçip sakinleştirir anason bebeklerin zeka gelişimini kötü yönde etkiliyor vermeyin bebeğinize öyle şeyler YÖK şekerli su yok anason rezene felan benim bebeğim biogaiadan 15 gün içinde çok fayda gördü çok gazlı bebekti bide