Rabia Heraninannesi anasonu nsl yapıyorsunuz bnde ypcm ama nsl ypcagim bilmiyorum rezene gibi bı bardak suya bir çay kasigimi içine şeker de atiyomusun
Kalbimm Benim bebegim uykuya geçişte çok zorlanıyo gazdan mi bilmiyoruz olabilir mi sab simplex kullanıyoruz
Mhlkoyku svglomr https://www.instagram.com/p/BiOgwZGAE5L/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=kgpf3332ih9tinşallh yardımcı olur canım ben çok faydasını gördüm
tgc svglomr bebegm 2 haftalık olduk dan snra rezene anason kimyon tohumu aldım aktardan sıcak suya demliyorum 2.3 çay kasıgı veriyorum anında rahatlatıyor
Duyguhan svglomr benim bebegim de aynıydı sab diye Bi damla var gaz damlası günde iki defa veriyon sancı falan kalmıyor ama masada yapıyorum tabi günlük hareketlerini falan
Ceronimo35 svglomr ben delirdim bile 45 günlüğüz rezene kimyon anason kullanıyorum yok, sab siplexle bio gaia kullanıyorum yok dün sab simplexi kestik metsile geçtik bakalım henüz işe yaramadı ama umarım yarayacak
Lolita svglomr biogai al cnm o sakinleştirdi bizi ama etkisini hemen göstermiyor 1 hafta sonra gösteriyor her gün aynı saatte vermeye çalış 5 damla yazıyor prospektüsünde fakat ben 7 8 damla veriyorum
tgc svglomr hepsinden 1 çay kaşıgı katıyorum yarım çay bardagı suya fln demliyorun agzı kapalı duruyor gun içerisin de aşırı sancısı gelince veriyorum. ama son ğünler de sabah öğlen akşam veriyorum ilaç gibi böyle olunca sancı gelmeden engelleniyor
Kezban svglomr topuklarına.aci elma.yagi sur mucize gibi bisey dua.edersin zira ben bana tavsiye edene dua ediyorum. O damlalar bi halta yaramiyor
tgc Kezban bgn bir bayan post açmıştı elma yagını doktorlar önermiyormus cilde cok zararlıymıs arastırın bence sizde
Mervetsbk svglomr biz sap simplex ve biogaia kullanıyoruz düzenli kullanımda 2ahftaya kadar etkisini göstermeye başlıyor
bayb1 Selam anneler qaz için kemer varmış kullanan var mı yada hakkında bilqi sahibi olan nasıl zararlımıdır acaba