Mervee3 @Bsradskran bana da anlatır mısınız düşünmemeyi 😅 yanıma alacağım çantaya koyacaklarımı düşünmekten bile uyku tutmuyor 🤣
Bsradskran Mervee3 çantaya koyacaklarını düşün ama başıma ne gelecek diye düşünme anı yaşayacağım ben 😂😂
Denizanasi92 yagizinannesiiiiiiiiii ben 12 günlükken yaptım iniş ve kalkışta emzirmek gerekiyormuş kulak sağlığı için. En arkadan almıştık rahat olmustu emzirmek vs
Zelihaggl yagizinannesiiiiiiiiii yagizinannesiiiiiiiiii inşallah sevdiği oyuncak falan varsa onu oyalicak alın yanınıza
Minos_oglum Kalkışta mama versem inişte de emzik versem sorun olur mu bide bebek arabasini bagaj yerinde mi veriyorsunuz yoksa uçağın içine mi alıyorlar acaba