Ozlemi benim oğlum doğar doğmaz annem verdi tuttu güzel güzel iki gün emdi sonra qeve gelirken takside düştü diye bende çöpe attım geç saatler olsugu içinde ogun alamadık diğer günün akşamı aldık ama bu sefer naptiysam tutmadj şuan 5 aylık bı deniyeyim dedim verdim ama yok sinirlendi kabul etmedi almayınca almıyorlar yapacak birşey yok sıkma canini sonrada bırakmak için uğraşacağız 😂 en azından o derdimiz olmuyacak