Ozlemi 1,5 aylık bebeğim emzik asla kabul etmiyor. Emziğin kolaylıklarını bende yaşamak istiyorum sürekli mememde olduğu için tahriş durumu söz konusu acıkmasada emiyor en azından uyku geçişlerinde emziği verebilmek istiyorum. Tavsiyeniz var mı:(
tenceretavakuskana Ozlemi ıkısıde almadı benımkılerın olmayınca olmuyo yanı oylesıne aldım emzıklerıde gercı denedım bı ıkı kez attılar bende zorlamadım sevmeyınce sevmıyolar
Hosgeldinbebekk Ozlemi 1.5 aylık benim oğlum da başta philips avent aldı, sonra bıraktı. Emziğe sütümden damlatınca saniyelik tutuyor, geri atıyor
Tlnmlk Ozlemi ablamlar 2 günlükken emziğe alıştırdılar kızımı normal emziği tutmadı ama damaklıyı tuttu damaklı deneseniz
Aysimannesi ozgebalc benimki de 1,5 ayına kadar emzik emiyordu sonra bir ara vermedim 1 hafta kadar unutmuş daha almıyor. uykuya geçerken elini emiyor asla emzik almıyor😄
Busraaa333 Ozlemi ozgebalc avent denediniz mi ? Benim kızım da avent hariç hiçbir emzik biberon kabul etmiyor.
LadyBugg Almayınca almıyorlar malesef. Bende bur suru emzik aldim hepsini ayrı ayrı denedim belki tutar alışır diye . Yok ne yaptıysam olmadı, almıyor malesef.
Asya_- Ozlemi ben doğduğu ilk günden beri 4 ay boyunca 5 ayrı emzik denedim kabul etmedi. 8,5 aylık oldu iyi ki de kabul etmemiş ağız yapısı bozulmadı enazından
Ndrg-12 Ozlemi bende zorla zorla veriyorum. Dışarda yine bi nebze emiyor da evde asla emmek istemiyor kızım çok da güzel emiyordu bu hiç oralı değil
Azizecelik68 Ozlemi benim oğlum da emzik konusunda ilk başlarda almamıştı çıkarıyordu sürekli sonra damaklı aldım ama hafif damaklı olanları istemedi daha belirgin damaklı emzikleri kullandı