Prenslerinannesiii Uykusuzhergeceeee belki şişi inerse çıkartırım diye bekliyorum canım bakalım eğer inmezse kesme yolu gözükecek
Deletedmom27337 Prenslerinannesiii bnm parmaklarım da şişince bazen direk soğuk suda sokup bekliyorum biraz sonra şişlik gidiyorum birde öyle deneyin son çare isterseniz
Katun Prenslerinannesiii ya doğumhanede kestirdim bi adam kesmişti sezaryene alınacağım için. Çizik vardı parmağımda hafif sızlıyodu
Egeberk Prenslerinannesiii malesef gece 1 saat parmağımda kalmış uyumuştum daha ilk doğum yaptığım zamanlar hastanelik oldum resmen parmağımı hissetmemeye başlamıştım uyusmustu hastaneye 3 tane şey denediler de sonunda kesebilmislerdi
Egeberk Prenslerinannesiii ne kadar oynarsan o kadar siserr ve morarir bence cikmadiysa hastaneye git