Prenslerinannesiii Kızlar parmağıma yüzük oturdu bildiğin sıkıştı çıkaramıyorum şişti bide parmağım neyle çıkarabilirim ben bunu yaptığınız bir yöntem vs var mı?
Uykusuzhergeceeee Prenslerinannesiii her yolu denediyseniz kestirin. Annemin öyle oldu kesip aldılar yüzük etine girmişti resmen. Daha fazla şişmeden çıkarttırın
Prenslerinannesiii Asllihhan denedik canım çıkmadı şişti parmağım şişi insin diye bekledim ama inmedi aslında üst tarafı iyi de kemiğe gelince sıkışıyor
Asllihhan Prenslerinannesiii anladım canım tüm yöntemleri denediğiniz halde çıkmıyorsa kestirin yoksa allah korusun daha kötü olabilir geçmiş olsun
Prenslerinannesiii Uykusuzhergeceeee belki şişi inerse çıkartırım diye bekliyorum canım bakalım eğer inmezse kesme yolu gözükecek
Sarikuzumalp Prenslerinannesiii Ablamın da öyle olmuştu parmağı mosmor oldu çıkarmayı denerken de. Sabun vs denemiştik hepsini. En son kuyumcuya gittik 2 dakikada kesti yüzüğü.
Katun Prenslerinannesiii ya doğumhanede kestirdim bi adam kesmişti sezaryene alınacağım için. Çizik vardı parmağımda hafif sızlıyodu
Egeberk Prenslerinannesiii ne kadar oynarsan o kadar siserr ve morarir bence cikmadiysa hastaneye git
Deletedmom27337 Prenslerinannesiii bnm parmaklarım da şişince bazen direk soğuk suda sokup bekliyorum biraz sonra şişlik gidiyorum birde öyle deneyin son çare isterseniz