RainOverMe anladim canim sac acici spreyleri bende kullanmiyorum dogal olmasi cok onemli bebekler icin dedigin gibi.ama kivircik bebisler icin ekstra onemli 😊 Ben kendim 100% dogal badem yagi islak sacima suruyorum (uclara) cok, cok az once elime alip istiyorum ondan sonra uclara dagitiyorum. Birde kullandigim kivircik saclar icin ozel krem var. Onunda icerigi 100% dogal ama baktim maalesef turkiye’de yok yoksa yazardim :( Mumkunse haftada 1x dogal yaglarla (yine badem yagi en sevdigim) sac maskesi yap, ondan sonra sampuanla guzelce yika ve tangle teezer curly kullanarak tara hem daha kolay ve acisiz acilir saclari 🥰 mumkunse kuru saci taramayin kirilabilir. Ve sizi cok iyi anliyorum kizim yok ama bir zamanlar kivircik birbirine dolasmiz sacli kiz cocugu bendim 😀 ve annem sacimi her ne kadar hafif taramaya calisada o kadar aciyorduki bazen agliyordum resmen😅