Kayraaa59 Tugcedmr inşallah. Ben baya önlem aldım ama doğum yaptığımda ondan da olabilir gaz olmaması. Kimyonlu çay içtim bide bebeğe sab simplex gaz damlası kullandım. Gerçekten iyi bir damla kullanmanı tavsiye ederim
Tugcedmr Kayraaa59 biogla metsil en son da sap simpleks kullandım 1 hafta oldu ilaç biteli daha alamadım 152 tl olmuş maaşı alınca hemen alacağım yine
Kayraaa59 Tugcedmr çokta pahalılar cidden 🙄 devlet zaten karşılamıyor da bu kadar pahalı olmasalar keşke
Periguner29 Tugcedmr Uyandırmadan emzirebilirsin .gece emzirmek sütü arttırır hemde bebek güzel kilo alır