melekkk1590 normal aldığımız yumurta tarihi geçiyor ben ve eşim yiyoruz bitemirwmiyorux bisey olmadi yıllardır ama bebiste bisey demeyim ona da kıy yumurtası diye fırından aliyoruz ama belki getiren yumurtayı ad dolapta 10 gündür beklemiştim hiç bilemem görmediğimiz için sanki tavuğun gotunden qlip geldi diye kendimizi avutur 2 katı para verip aliyoruz kokusu bozuk gelmedi ise sorun olmaz şahsi fikrim daha dikkat edersiniz kendiniz yiyin onları bisey olmaz emin olun ziyan olmasın yada kek yapin😇 ben öyle yapıyorum çöpe gitmesi diye