Fatma61 Yagmur1c plastik cerrahide aldırdım aynı şekilde burunumun kenarında et beni vardı ve hiç iz kalmadı 3 dikiş atıldı sadece yazın güneşte çok kalırsam kızarıklık gibi duruyor
1bal1badem Fatma61 et beni çok riskli.olmuyor degilmi benimde bugün alındı et beni idi birkaç kişi canımı çok skti benimde kasığımda ama böyle baya elime gekiyordu jilet ile kesiliyordu arada mecbur alldirdim bende
plakayerli Yagmur1c küçücük bi beyazlık kaldı bende de (ufaktı yakarak aldı) iyi ki aldırmışım Siyah benden iyidir
Yagmur1c Deletedmom_23 benimde yüzümde 5 6 tane ben var onları aldırmak istiyorum en çok rahatsız olduğum büyük olan
Yagmur1c NehirVolkan kardeşiniz nerede aldırdı peki bilginiz var mı hiç bilmiyorum nereye gidilmesi gerekiyor
NehirVolkan Yagmur1c evet climed diye bi klinik yaktılar beni ilk bö yıl muayne vs ücretsiz iz kalmaması için ki krem verdi toplam da 1.200 filan verdi