Yagmur1c Kızlar burnumun yanında büyük bir ben var onu aldırmayı düşünüyorum daha önce böyle birşey yapan var mı
Katun Yagmur1c ben bekarken cildiyeye gittim yüzümde küçük küçük 2 3 tane vardı. Anestesi verip yakacaklarını söylediler randevuda aldım ama vazgeçtim
kids123_ Ben kocaman gözümün yanından aldırdım iyiki aldırmışım hiç acımadı ameliyatla aldırdım sadece orayı uyuşturdu uyuştururkende hissetmedim miniminnacık bir dikiş izi kaldı ama umrumda bile değil iyiki aldırdım
kids123_ kids123_ bide normalde iz kalmazmış bi ilaç verdi 3 ay düzenli kullansaydım iz kalmicaktı ben 1 hafta geçmeden bıraktım sürmeyi kim uğraşcak dedim 😃
Tazeanneg Yagmur1c ben aldırdım yanagimdaydi iz geciren krem verdiler o zaman baya pahalıydı krem elhamdülillah geçti iz görmüyorum sadece eski fotoğraflarda kaldı
Yagmur1c Deletedmom_23 benimde yüzümde 5 6 tane ben var onları aldırmak istiyorum en çok rahatsız olduğum büyük olan
sherlock_mom Yagmur1c yanağımda ceviz büyüklüğünde ben vardı 4.sinifa giderken aldirmistik. izin geçmesi için krem vermişti doktor,düzenli kullanmadım ama büyüdükçe iz kayboldu dikkatli bakmayan anlamıyor.
Yagmur1c NehirVolkan kardeşiniz nerede aldırdı peki bilginiz var mı hiç bilmiyorum nereye gidilmesi gerekiyor