elifizm lalbg gördüm hikaye de bayıldım bayıldım daha çok boğ bizi videolara 😍 ramazandan sonra yanyanayız🤗
Latiko Bussclk benimde misafirim vardı bugün ben şöyle bi öenü yaptım. mercimek çorbası tavuk büryan sulu köfte salata havuç tarator tatlıyıda dışardan aldık
Bussclk yavriyavriii teşekkür ederim bende ystiştirememekten endişeli olduğum için kolay ve lezzetli bir menü olsun istiyorum napalım bebişlerle zor hem yemek hem temizlik ☺️
HonKiPonKiDoNiNo Bussclk Mercimek Çorbasi Patlican bohca ( islim kebabi), pirinc pilavi, patates puresi, ortaya iftariyelikler, pacanga boregi, salatalar, kabak tarator, 1 cesit z.yagli ( borulce,barbubya,enginar vs) veeeee Güllaç 😍
Bussclk HonKiPonKiDoNiNo önerileriniz için teşekkür ederim 🙏🏻 ama çok fazla gelir bunlar ben en fazla 6 çeşit düşünüyorum salatası tatlısıyla beraber mantı yapacağım çorba Bi Ana yemek ve salata tatlı yeter diye düşünüyorum çünkü kalabalık olmayacağız 4-6 kişilik bir menü yani düşündüğüm ☺️
Bussclk Vuslat23 evet tavuk olccak menü de çünkü arkadaşım bize köfte yapmıştı aynı olmasın farklı olsun dedim mantı da kesin Bi çorba ve dolma olabilir hatta buzlukta tokat dolması vardı onu yapabilirim teşekkürler 🙏🏻 ☺️
HonKiPonKiDoNiNo Bussclk Manti basli basina ana yemek zaten, corba ve manti bile bana cook gelir mesela.. Manti ve salata yiyebilirim sadece.. Mantiyi hic yapmayin misafirlerinize o halde.. Corba, firinda et ya da tavuk patatesli birsey yapin, pilav salata tatli.
Senemmm11 Bussclk bende misafir ağırlamayı düşünüyorum davet etmedim ama menüyü şimdiden düşünmeye başladım 😂 aklımda mercimek veya tarhana çorbası. Sarma, şıhıl mahşi, cacık var. Tatlıya karar veremedim Kıbrıs tatlısı olabilir 😊 mantının yanına kıymalı patates rulo olabilir yada patates püreli köfte yapabilirsin çok güzel oluyor iki tarifte 😊
Bussclk Senemmm11 evet güzel olur gerçekten teşekkür ederim ya insan çağırmadan düşünmeye başlıyor gerçekten Allah kolaylık versin bize 😀🙏🏻
Katun Bussclk geçen gün güveçte porsiyonluk musakka yaptım çok güzel oldu tavsiye ederim. Güzel ve şık bi ana yemek olur. Çorba olarak tavuk çorbası yapmıştım adana usulu oda çok güzel oluyor. Pilav yaparsınız birde. Ortaya mantı salata turşu vs ama mantı yerine daha hafif yoğurtlu bi meze olabilir