Bussclk Kızlar yarın akşam iftara arkadaşım ve eşi gelecek ama ne yapacağıma karar vermedim açıkçası fikirlerinize ihtiyacım var birde buzlukta mantı var onu yapacağım ama mantının yanına ne iyi gider ufak bir menü oluştursak 😇🙏🏻
elifizm Bussclk kremalı mantar çorbası, mantı, tas kebabı, sebzeli bulgur böreği, ortaya turşular , ıspanaklı börek vs de olur köz patlıcan salatası , gavur dağı salatası tatlı da yorulursan salla bir tane güllaç mis gibi
Asllihhan Bussclk iftarın olmazsa olmazı çorbadır. mercimek çorbası ya da sebze çorbası yapabilirsiniz. fırında mücver , zeytinyağlı barbunya ya da fırına köfte patates atabilirsin. Dilersen yanına da şehriye pilavı. Tatlı olarak zaten ramazanda ağır şerbetli tatlılar güzel olmuyor. Daha hafif tatlılar tercih edebilirsin; güllaç, sütlaç, magnolia gibi. 💐
Bussclk Gulnihalazat38 çorba olarak benimde aklımda mercimek var köfte değil de tavuk olabilir arkadaşım köfte yaptı çünkü benim ki de farklı olsun 🤔 teşekkürler öneri içiinn 🙏🏻😘
1Emirbebek Gulnihalazat38 yarın misafirim gelecek börek hariç tam olarak bu menüyü dusundum🤗. Börek yerine salgamli şehriye salatası yapayim dedim. Yufka yok yoksa benim menüdeki de börek olurdu😁
Bussclk elifizm valla kızım 10 aylık zor tarifler değilde basit ve lezzetli tariflerden yanayım birde çok çeşit yapma taraftarı değilim hem kalabalık değiliz hemde yetişemezsem diye tedirgin oluyorum hem temizlik hem yemek kızımı söylemiyorum bile 🤦🏻♀️😀
elifizm Bussclk anladım zor değil bana göre , kalabalığa göre çeşitlilik farkeder tabi ben bu menüyü kuru dolma da dahil 12 jişiye yapmıştım. Kolay gelsin şimdiden🤝🏻
Bussclk momlife1 taşlık kavurması hariç güzel bir menü 😀 ama ben mantı yapacağım ve mantının yanına yakışacak bir çorba sulu ya da fırında bir yemek pilav salata diye düşündüm he birde tatlı olabilir 🤔😇
Bussclk elifizm teşekkür ederim biz toplamda çocuklarıyla beraber 6 kişi olacağız e zaten çocuklarda az yiyor 4-6 kişilik bir menü işimi görür 🙏🏻
elifizm Bussclk o zaman islim kebabı sizin için hem şık hem kolay olur , 4 patlıcandan çıkar hepinize yemek🤗
yavriyavriii Bussclk 2 gün önce çağırdım misafir ezogelin çorba mercimek klasik oluyor ama ezogelin bi tık farklı ve daha lezzetli orman kebabı pilav cacık kuru dolma doldurmuştum bi de tatlı olarak yetiştiremedim bebeğim 6 aylık iftardam sonra irmik kavurdum dondurmayla beraber servis ettim fikir olsun 😇
Bussclk yavriyavriii teşekkür ederim bende ystiştirememekten endişeli olduğum için kolay ve lezzetli bir menü olsun istiyorum napalım bebişlerle zor hem yemek hem temizlik ☺️
lalbg elifizm canım benim❤️ Giresun’dayım ben şimdi ama dönünce birlikte güzel bi yemek yiyelim artık😍
elifizm lalbg gördüm hikaye de bayıldım bayıldım daha çok boğ bizi videolara 😍 ramazandan sonra yanyanayız🤗