AntiSosyallKelebek hayırlı olsunn. Benimki emerken ısırıyordu son zamanlarda. Ama öyle böyle ısırma değil. Kanıyordu artık. Ben de emzirmeye uğraşıyordum. 1-2 ay böyle devam etti sonra bi baktım 2.5 aylık hamileyim. Meğer dedikleri gibi sütün tadı değişiyormuş. Kendiliğinden bıraktı şükür.