Kutupkavi hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın. Benim bebeklerim arasında 20 ay var. Kızım ilk zamanlar çok kıskandı. Fakat bir süre sonra kabullendi. Şimdi kizim 32 aylık oğlum 1 yaşında birbirlerine arkadaş oldular birlikte oturup oyuncak ile oynuyorlar uyandıklarında birbirlerini arıyorlar. Çok güzel sevgileri var. İlk zamanlar anne çok yoruluyor tabi ama bir süre sonra rutin olusturuyorsunuz. Oyuzden hiç korku ve endişe olmasın her anın tadını çıkarmaya bakın zaman çok hızlı ve çok çabuk büyüyorlar