Beneklerimin arasında on üç buçuk ay var.Çoğu zaman çıldırmalı, Allahım ne zaman bitecek bu çile diye düşünmüyor değilim.Ben de ilk hamile kaldığımda buraya sormuştum hemen 😊 şuan oğlum 18 aylık ve kızım dört aylık.Kızımı emzirirken oğlum saçımı çekiyor üzerime çıkıyor, zaman zaman ( çoğu zaman da olabilir) çok sinirleniyorum.Çünkü çok yoruluyorum ve hiç dinlenemiyorum bu da artık beni geriyor.Ama ben asker eşiyim ve kimsem yok.Fiziksel ve psikolojik olarak yoran yanlarını az çok tahmin edersiniz zaten söylememe gerek yoktur 😊 Güzel yanları ise doğum yaptığım gün kendinden küçük bebeğe bakmamak için tavana falan baktı.Beni hiç öpmedi bile.Çünkü bensiz bir gece bile yatmadı ve doğumda iki gün ayrı kaldık.Güzel yanı ise çok şükür çabuk kabullendi, kıskanmıyor ayrıca.Şimdi sabahları benden önce kızımı öpüyor.Ara ara gözüne parmak sokmak istese de 😅 onunla oynamayı dört gözle bekliyor.Dışarı çıktığımızda bile kardeşine bir sarılmak istiyor. Kız biraz büyüdüğünde güzel oynayacaklarını düşünüyorum…