Annesiballisiii muhtemelen diş ağrısı ya da büyüme atağında.. aslında derdı sıze temas etmesı. Ayrı yatırıyorsanız yanınıza alın uyutun sıkıntı yok ancak ayak asla. Belim agrıyor ayaklarım agrıyor saklayamıyorum annecım lütfen bana yardımcı ol diyin, o sizi dınlemeyecek krız gecırcek vs sarılın, öpün, kucaklayın ve hep yanınıza yatırın ayak yok yan yana diyin. Bnm kızımda ılk gece tam 1 saat ağladı bızım komşularda duymuştur kesın, sonra bı baktım oturur pozisyonda uyuya kalmış hemen yanıma yatırdım sarıldım uyudum bnde, daha sonraki bırkaç gün gene uyurken anne ayak istiyorum dıye ağladı ama aynı seylerı soyledım 5 dkkaya gecmedı ağlaması , yanıma uzanarak uyudu.. her cocuk farklıdır ıllakı ancak buradakı kilit nokta sızın kararlı olmanız aynı cıddı ses tonuyla hayır demenız .. ben ağlamasından müsade ettim , haklısın ağlayabılırsın tabı dedım.