MatmazelDeniz mrvelfada dedginiz doğru bezin küçük olmasından kaynaklanıyor ama 5 numara kullaniyorsaniz simdiden 2 yasina geldiginde 10 numara falan kullanmaniz lazim heralde o da piyasada yok
MatmazelDeniz Juniorannesi hayir bebek 2 yasina gelince kac no kullanicak onu merak ediyorum zaten 6 numara var en son
mrvelfada Juniorannesi 4 kullanıyordum bu hafta 5 e geçtim. Biraz bol geliyor ama bence böylesi daha iyi. Sızdırma vs olmuyor
blub96 Bensuuu1 biz molfix midi 3 numara kullaniyoruz ve en fazla bir veya iki kere cikmistir idrari oda baglamayi cok gevsek yapdigim icindir
Bugleminannesii simiyyy Cnm bence bezi küçük kullaniyosn çünkü benim bebeğim 5kilo yok ben 3kullaniyorm ve bacaklarından sıkıyor elimdekiler bitince 4e gecicem hemen şuan bile geçebilecek durumdayım sen küçük kullanıyosn bezi ondan yapar
simiyyy Bugleminannesii yok gayet uygun beline tam oluyor 7-16 kilo arası 4 numara bez zaten. 5 numara 11-20 kilo bebekler için uygun
Asilinannesiiiii Muru extra kullanıyoruz çok kötü. Hatta dört beş tane kuandik çocuğu poposu yara gibi oldu kalanini kullanmadım başka bez kullandim iki günde duzeldi
Bugleminannesii simiyyy bana kalsa bezdeki kilo yanıltıyor bı çok annedende böyle duydum yinede siz bilirsiniz
Alperinannesiii simiyyy bezde yazan kilo ile alakası yok kullandıgım ın sleepy 7 kullanıyorum sanırım onda 20 30 kg yazıyor ama bebegim 13 aylık 14 kg o bile sıkıyor migros un kalıbı biraz daha rahat ama onda da 7 rahat oluyor
Deletedmom_33 Bensuuu1 Baby turco ve goon kullanıyorum aşırı çiş olursa taşıyor veya gevşek baglandiysa azıcık. Sunnetl sonrasında özellikle. Kaka 2-3 kez daha bele çıktı 66 günde
YeniAnneIstanbul Bensuuu1 sleepy tatildeyken turkiye’de bir kere kullandim direk pisik yapti ve bez saat basi sizdirmisti igrenc kokuyordu cok kotu bir bez benim icin. Baby&me ve prima cok daha guzel
Belcim30 Bensuuu1 önlem ve çok memnunum gece değiştirmiyorum altını kaka yapmadığı sürece daha hiç sızma olmadı