İlk orima ile başladık aşırı sızdırma sorunu yaşadım . Büyük çişini falan hep üstüne çıkardı sonra Molfix kullandık 3 ay boyunca ve poposunda sivilceler pisikler oluştu büyük cisinde oda sızdırma yapıyordu doktorda bez kaynaklı olduğunu söyleyince şimdi sleepy e başladık ve bende testten geçti pisigine de iyi geldi ve sızdırma sorunu da yaşamadım . Hem ince hem de daha yumuşak bir yüzeye sahip bezede bebegin cildi karar veriyor aslında . Ama primaya çok şaşırdım yani en iyi marka olarak biliniyor ve berbat ötesi çıktı .