Brcfayrt 30undabiranne bende bundan bahsettim ama anlamak istemeyen cok benim oğlumda aşısızdı 6 gün sürdü 3 4 gün ağır seyretti sonrasında geçti tamamen bağısıklıkla alakalı bence aşılı olupta 10’gün geciren cocuğun bağısıklığı düsüktür bence